MATHILDA LINDSTRÖM

Tog en lite stödvila såhär på torsdags eftermiddagen..

Publicerad 2011-03-24 17:22:32 i ALLMÄNT,

Hallådär. Vaknade precis till utav att Kenneth kom hem från jobbet, haha jag somnade visst till lite grann efter tag när jag kom hem, kunde åka direkt hem när jag väl kom fram till Stockholm, jag har ju ingen nyckel och mamma och Kenneth jobbar, och Fanny gick i skolan, men hon hade slutat när jag kom fram, så åkte direkt hem, helvete vad det blåser också, helt sjukt.

Aja nu ska man vakna till lite sen ska vi åka och handla jag och Kenneth, men vi hörs lite senare i think. Puss

Kommentarer

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-25 01:24:23

- Var gärna med i min undersökning :)!

Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

Publicerad 2011-03-26 17:11:16

SVAR: Lördagens blogg är nu utsedd!, kika in på min blogg för att se om det blev du :D



Om du inte vann så kan du nu anmäla dig till att bli söndagens blogg, yay! kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela