MATHILDA LINDSTRÖM

Studentklänning... huuhh?

Publicerad 2011-03-30 17:49:29 i ALLMÄNT,

Jaha, men lät kanske börja tänka på studentklänning snart också, vilket jag inte så himla mycket ser fram emot, gillar absolut inte att ha vita klänningar på mig, så då ska man lägga ut massa pengar på en klänning som man bara kommer att använda en ända gång förmodligen. Sen behöver man ju inte ha en vit klänning egentligen heller, men skulle jag få välja så skulle jag vela ha svart haha, men det går ju inte direkt, nej jag vill inte sticka ut haha!

Och som sagt, så lutar det stark emot en klänning med en ärm iallafall, och fan nu om du beställer någon av dessa eller någon med en ärm, så mördar jag dig, seriöst! Puss haha

 

Kommentarer

Postat av: Jennika

Publicerad 2011-03-30 21:15:52

åååh du ska ha den första! Inte spets, den andra var så himla fin!

Postat av: natalie♥ [foto]

Publicerad 2011-03-31 01:44:16

sv: tack! det är lite krångligt men här visar jag hur man gör http://natalien.webblogg.se/2011/march/dropdown-meny.html :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela