MATHILDA LINDSTRÖM

Övningskörningen går toppen!

Publicerad 2011-03-28 20:27:16 i ALLMÄNT,

Hallådär! Gud övningskörningen går kanon verkligen, idag efter individuella valet kom pappa och hämta mig på skolan, och jag fick köra till köpis för vi skulle till IKEA och en sväng lite snabbt på själva köpis, det gick superbra faktskt, dock vågar jag inte riktigt köra på stora motorvägen riktigt än, så än så läge kör jag gamla vägen, men det går ju lika bra det också bara de att det tar lite längre tid haha. Körde hem sen också, och då körde jag lite på motorvägen, haha shit vad läskigt de är alltså, när det går så fort haha!

Pappa gjorde mat medans jag fixade de som vi hade köpt idag på IKEA, fick en stor vit matta av pappa, två ramar (som älsklingen sitter i haha) och sen köpte vi fler galgar för jag får inte plats med allt på klädhängaren(har för några galgar) och i byråerna, så var tvungen att köpa fler sånna så nu är de bra, eller jag ska bara byta ut alla bruna galgar till vita inom snar framtid haha. Har också lagt ut min mellan bruna sänggavel och mina mellanbruna byråer på blocket! Så om någon är sugen och vet att det letat efter sådant så har jag som jag ska sälja för att byta ut till vitt :) Nu ska jag dra mit mot Madde och träffa henne, vi kanske hörs av mer senare.

Kommentarer

Postat av: Nattha

Publicerad 2011-03-28 21:38:37

Japp den är ifrån Glitter :) Ja, visst är den? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela