MATHILDA LINDSTRÖM

Idag bär det av mot huvudstaden!

Publicerad 2011-03-24 10:10:22 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Idag sticker jag till huvudstaden till mamma min, shit det känns som år och dar sen jag träffade henne nu, men idag får jag äntligen göra de! Och det är de som känns så jäkla underbart.

De tråkiga och fan alltså, jag är så arg och så besviken på mig själv att jag inte köpte biljetter när jag tänkte att jag skulle göra de, nej fan heller, dumma jag väntar, varför gjorde jag det liksom? aa nu finns de ju som sagt inga biljetter kvar, eller de finns, men de är superdåliga platser, och plus att det är idag, helvetes jävla skit... fan jag hatar mig själv just nu haha!

Aja, ska fixa mig de sista och packa de sista osv sen sticker jag ner på stan, ska säga hejdå till mormor också, hon skulle ner på stan idag så då passar jag på att säga hej/hejdå till henne, sen kommer min söta vän Madde och möter mig vid bussen och gör mig sällskap ett tag tills bussen kommer. Vi hörs av när jag kommer fram osv idag istället, för som vanligt finns det väl inte internet på bussen eller, suck!

Kommentarer

Postat av: H a i d i s -

Publicerad 2011-03-24 15:54:01

SVAR: hihi okej vad kul att du är med å tävlar! :D

Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

Publicerad 2011-03-25 14:29:26

SVAR: NUUU är vinnaren av fredagsbloggen utsedd, kika in på min blogg för att se om det blev du! OM du inte vann så har du en ny chans idag :D kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela