MATHILDA LINDSTRÖM

Gårdagen i tårar...

Publicerad 2011-03-25 19:13:30 i ALLMÄNT,

Tänke skriva ett litet litet inlägg om hur gårdagen för mig var, perfek och allt kändes hur bra som helst när jag kom fram osv, så himla glad att jag äntligen skulle få träffa mamma, hon kom hem kramades en massa, klockan tickade iväg och klockan blev 19.00, fick seriöst ont i magen, och fan vad jag hatade/hatar mig själv och framför allt så jävla besviken på mig själv att jag inte köpte biljetter när jag tänkte... Resten av kvällen spenderades först i sängen fylld med tårar, sen i soffan och kollade på tv med mamma, då de kom lite tårar då och då också, känner mig så jävla töntigt men jag skiter fan i de, jag menar jag är sånhär i dessa situstioner, eller inte för att jag varit med om detta förr, men nu blev det som de blev för att jag inte var på cirkus och kollade när han spelade, helvetes jävla skit med andra ord, och idag spelar han i linköping också, men dit kommer jag ju inte heller, piss liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela