MATHILDA LINDSTRÖM

Första gången de har internet på bussen...

Publicerad 2011-03-27 18:34:43 i ALLMÄNT,

Hallådär. Sitter på bussen och försökt få igång internet hur länge som helst, sen jag åkte från Stockholm typ, och jag har åkt typ 1timmen men det har inte gått nå vidare, men nu iallafall så funkar de och de är försöka gången internet fungerar på bussen måste jag säga. Jag är hemma om en timme typ.

Eh, gick på stan lite med mamma idag också innan jag åkte hem, hitta endast ett par gråa jeans på Weekday på rean, helt okej faktiskt, men de var så billiga så kunde inte låta bli haha. Vi struntade i och käka något på stan för varken jag eller mamma var så speciellt hungriga, och jätte kul när killen bredvid slänger upp mat som han sitter och äter och de osar i hela bussen haha, så nu är jag fan ashungrig, kanske kan bli max eller något på hemvägen när pappa kommer o hämtar mig. Hörs sen.

Kommentarer

Postat av: KNORKAN - Vinn en uggla!

Publicerad 2011-03-27 19:37:54

Hej! Vill du vara med och tävla om ett tufft halsband? :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela