MATHILDA LINDSTRÖM

Big Brother = Porrprogram!

Publicerad 2011-03-23 23:41:23 i ALLMÄNT,

Hallådär. Är precis hemmkommen från söta Madeleine, kikade på Grey's Anatomy där och efter det blev de BigBrother, haha vilket jävla porrprogram de blivit nu helt plötsligt haha. I vilket fall som helst, var på stan en sväng efter skolan med Madde Linnea och Jennika, var runt och strosade en massa, och slutligen tog jag och Linnea en fika på stan.

Åkte hem sen, slängde i mig lite flingor, och sen var jag och pappa ut och övningskörde, fan det går bra nu alltså, jag är nästintill kung på de där ja, eller inte haha - nejdå men seriöst det går jävligt bra, blir lite småfel ibland, men sånt händer ju alla i början.. Åkte till farfar och sa hej också, och sen hade jag turen att få träffa Gumman och kusin min, Alexander, så det var nice.

Nu ska jag snart lägga mig, för imorgon sticker jag iväg till Stockholm till underbaraste mamma. Sjukt skönt ska de bli att komma bort faktiskt. Dock fäller jag en liten liten tår, eftersom jag inte ska se Daniel Adams-Ray imorgon när han spelar på Cirkus i Stockholm, men tror jag ska åka dit iallafall haha och spana lite, kommer nog ändå inte ha så mycket för mig om man säger så, de visar sig helt enkelt. Hörs imorgon hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela