MATHILDA LINDSTRÖM

SUNNY TUESDAY

Publicerad 2012-05-08 13:27:50 i ALLMÄNT,

Hallådär hallådär! Vi har verkligen toppenväder idag, helt underbart! Så ska ner på stan med Sara och Iza en sväng, kanske blir någon uteservering och något smarrigt att dricka till, vem vet. Ut måste jag iallafall, för inne håller man på och dör, och man måste ju passa på att kila ut när detta väder är. 

Igår var jag och Madde hemma hos mig en sväng, åkte till willy's och köpte nya blommor till rummet, för jag kom in i värsta städkicken haha, så nu är de så snyggt och fint här i rummet. Iza kom förbi sen också, sen runt 10 tiden var det dags att säga hejdå till Madde som åkte hem till Göteborg tidigt imorse, tråkigt nog. Men bara tre veckor kvar nu tills vi ses igen. Tagga körkortsteori nu då eftersom jag lovat henne att ha körkort när hon tar studenten haha.

Have a nice tuesday! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela