MATHILDA LINDSTRÖM

Sun and rain

Publicerad 2012-05-10 19:00:23 i ALLMÄNT,

Puuuuh! Vaknade idag också av alla barn som lekte utanför, tacka gud för att det snart är sommarlov så man slipper allt skrik. Städade lite, fixade till mig och sen tog jag en prommis ner på stan, gick in på jobbet en sväng och slappa lite med Elin medans hon hade lunch, och sen traskade jag hem till mormor, fikade nybakta muffins och gotta där hemma, riktigt mysigt. Hade så dåligt samvete, för jag har inte varit där på så länge nu, så idag fick de vara nog, då traskade jag dit, och hon blev så glad så, och det var väl de som var huvudsaken :) 

Har vart iväg och käkat med pappa nu för ett tag sedan, och nu är jag bara hemma, vill göra något innan Revenge och Unforgettable börjar, dvs kl 9 börjar de. Men vad? ja en prommis kanske, nej men juste, vi har ju regn här, hela dagen idag har det varit toppen väder, sen nu på kvällskvisten, ja då börjar de regna, jävla skit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela