MATHILDA LINDSTRÖM

MAY 3

Publicerad 2012-05-03 11:27:46 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Här hemma pumpas de musik för fulla muggar, öser i mig kaffe för att vakna till, wakie wakie! Klockan ringde väl runt halv 10 tiden tror jag, hoppa in i duschen direkt, och ska snart sticka iväg och jobba. Idag jobbar jag 12.15 - 19.15 så jag stänger idag, det var ett tag sedan jag stängde nu faktiskt. Känner mig inte på topp måste jag säga, gårdagen var ju katastrof helt ärligt, jag var så JÄVLA trött och hade ont i halsen samt huvudet, idag har jag inte ont i huvudet men istället har jag ännu ondare i halsen, så idag knaprar jag halstabletter. Känner mig seg även idag, men mycket piggare idag än vad jag var igår, tacka gud för de alltså. Gårdagen var inte alls rolig. 

En till sak, är de bara jag som har fel på telefonen idag eller är de alla 3 peeps som har fel? Min funkar inte och har inte gjort de på hela morgonen, wierd? Hoppas den sätter fart snart, för man känner sig skapligt naken utan telefon liksom haha, men jaja sånt är livet, de är ju lite titt som tätt 3 har fel på sitt nät, men vad ska man göra, bara vänta och hoppas på att de ordnar sig snart. 

Imorgon sticker jag till Estocolmo!!! till mamma, bytte med Kajsa så hon jobbar imorgon åt mig och jag nästa fredag åt henne. Skulle egentligen åka på lördag och hem igen på söndag, men de kändes så drygt så gjorde såhär ist, mycket bättre! Åker ner för att jag ska vara hundvakt åt min bebis, mamma och två av hennes kompisar här från Gävle ska på hockey VM så då måste jag ta hand om lillkillen, och det gillar vi! Ska bli skönt att komma iväg ett tag till. Stockholm först, sen Göteborg och sen Stockholm igen, grymt! Vad händer nästa helg då tro haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela