MATHILDA LINDSTRÖM

HEMFÄRD

Publicerad 2012-05-06 18:42:44 i ALLMÄNT,

......... Hemfärd nu ........ Ja fyfan för hemfärd, hem från Stockholm vill jag ALDRIG! Vill vara kvar hos bästa mamma hur länge som helst, känner att de är där jag vill vara. Men tyvärr så stannar man kvar i Gävle ett tag till.

Åkte in tidigare idag för att vinka av mammas två kompisar sen gick vi på stan en stund, och Nino är så duktig så att gå runt på stan bland alla folk, killen som älskar allt och alla! Åkte sen till Skärholmen en sväng, hitta dock inget, inte för att vi gick så mycket men. Hem sen och packa ihop allt och in till stan IGEN, och nu sitter jag på bussen påväg hem, precis vinkat av världens finaste mamma och Nino. Pappa kommer och hämtar mig på busstationen och då ska vi åka och handla hårfärg så man ser ok ut på jobbet imorgon! och juste, (kommer en bild imorgon på min nya "jacka" som jag köpt, hur snygg som helst. Dock kanske lite för kall att ha nu men funkar som en tröja också, toppen!

En nybadad älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela