MATHILDA LINDSTRÖM

Going home...

Publicerad 2012-05-27 13:45:00 i ALLMÄNT,

FAN FAN FAN! vill verkligen inte åka hem, har varit här nere i Stockholm i en vecka nu, och jag har haft en sån underbar vecka dessutom, med världens bästa mamma. Så jag känner verkligen inte för att åka hem, eller ja det vill jag ju aldrig när jag ska åka härifrån. men men, sånt är livet, måste hem, för jag ska hem och jobba på måndag (dvs imorgon) sen är jag ledig tisdag, och då har mina tjejer där hemma Sara Josse och Iza planerat att vi ska sätta oss ute någonstans och ta med oss käk och slappa, gud så underbasrt, längtar redan. På onsdag ska jag inventera på jobbet, känns sådär men haha. Börjar 07.00  och slutar 12.00, äh de funkar, blir ju pengar iaf och de ska nog gå bra. Iza fyller år då också, på onsdag alltså. Aja, nu ska jag hjälpa till lite på mammas jobb sen 19.20 går mitt tåg hem till Gävle, då ska jag nog mysa med min älskade vän Linnea en sväng.

Juste, igår åkte pappa till turkiet tillsammans med en kompis, så nu kommer jag vara ensam hemma en hel vecka, hur ska detta gå? usch vad läskigt haha. Feg som man är! menmen, de ska nog gå prima tror jag :) puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela