MATHILDA LINDSTRÖM

Sverige - Ukraina

Publicerad 2012-06-11 23:34:28 i ALLMÄNT,

Japp de var det, Sverige förlorade idag mot Ukraina, de var ju lite synd, men då kan man tänka Brynäs, när dom förlorade, men vad hände? jo dom tog hem helt skiten, fan än är de ju faktiskt inte över. Sen blir jag liiiiite irreterad över alla som sitter och skriver men fyfan vad värdelösa dom är, bla bla bla, ja men alla ni som säger så, ja hoppa in och gör deras jobb ni då, får vi se om de går bättre, vad tror ni, skulle de göra de? don't think såo. Visst kan dom göra något dåligt sådär, men säga hela tiden att dom är så värdelösa och allt, aja whatever, orkar inte nog med de. 

Idga vaknade jag sent, usch alldeles för sent, men i vilket fall som helst, som tur var så skrev min kära vän Lollo sms och frågade om jag vela komma ner och fika med henne då hon precis slutade jobbet, på med kläder och smink så vips var jag nere, i nästan 4 timmar satt vi och fika, alltid lika underbart att träffa den människan! 

Imorgon är de jobb, som jag längtat! 12-17. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela