MATHILDA LINDSTRÖM

Idag är de studenternas dag!

Publicerad 2012-06-08 09:40:53 i ALLMÄNT,

Shit alltså, idag var de 1år sedan jag gjorde de bästa i hela mitt liv, jag tog studenten, jag kan knappt fatta de, 1år sedan idag, tiden går så jäkla fort så de är inte sant. Men idag är de inte min dag, utan idag är de studenternas dag, och framför allt min finaste vän Maddes dag, hon tar studenten idag, jag är så stolt över henne, nog för att jag vet att hon är duktig i skolan men, att hon flyttade till Göteborg för ett bra tag sedan nu, och har pluggat distans och ändå klarat sig igenom skolan, du är bäst gumman! Idag är de din dag och den ska du fira ordentligt, du kommer att ha de så jäkla roligt, en av dina bästa dagar i ditt liv skulle jag tro. 

Sara kommer till mig halv 12 så ska vi kuta ner på stan en sväng och köpa de sista sen ska vi till Maddes skolan och möta upp Maddes släkt och sen kommer Bella också, och sen ska jag äntligen få se min fina vän springa ut. Älskar dig över allt annat gumman, this is your day!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2012-06-10 23:02:57

TACK GUMMAN! Världens bästa!! <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela