MATHILDA LINDSTRÖM

GET YOU ASS BACK HOME

Publicerad 2012-01-05 21:04:47 i ALLMÄNT,

Hallådär! jobbet gick kan man säga lika bra idag också, dagen gick faktiskt skapligt snabbt idag också, och haft de trevligt med mina kära vän Elin också hihi. Imorse tog jag skinnjackan och poncho över bara, eftersom solen sken som fasen, sen idag nu när jag skulle hem så kliver jag utanför dörren på jobbet, SNÖ! gaaah arg jag blev. Då blev de till att ta bussen hem, aldrig att jag skulle gå hem tyckte jag haha. Nu har jag fixat till mig lite så nu ska jag faktiskt GÅ haha, till mitt lilla hjärta Linnea, där de bjuds på mat och sen kan de slinka ner en eller kanske fler öl haha, ha det toppen hej! 

ibland har inte ens jag alla hästar hemma.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela