MATHILDA LINDSTRÖM

UT PÅ ÄVENTYR NU DÅ!

Publicerad 2012-04-26 13:41:16 i ALLMÄNT,

Hallådär! Vaknade idag utav alla barn som skrek utanför, som vanligt då kan man väl typ säga. Jag är så fruktansvärt less på alla jävla ungar som går på engelska skolan, okej dom är barn, har roligt skriker och allt, men vafan man ligger och sover på mornarna, de går inte att sova och det är seriöst.... bläää!!

Men skitsamma, inget jag kan göra åt. Nu har jag fixat mig och städat lite här hemma, snart ska jag iväg på ett litet ärende, säger ingenting ännu, men ni kommer få reda på de senare ikväll, ska iväg till Uppsala fram och tillbaka, iihw äntligen säger jag! Haha säger sen iallafall. 14.30 går tåget så ska fixa de sista nu sen ska jag sticka iväg. Hörs lite senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela