MATHILDA LINDSTRÖM

UNDERBAR HELG, VILL INTE ÅKA HEM...

Publicerad 2012-04-22 11:11:55 i ALLMÄNT,

Hej peeps! What's up?

Jag åker hem till tråkiga Gävle idag, och de vill jag verkligen inte göra, de känns så jäkla tråkigt att åka hem, haft en sån jäkla skön helg, nykter hela helgen, och har inte gjort ett smack typ, brukar ju bli shopping och så när jag kommer ner, men de tillåter inte riktigt ekonomin just nu, och de känns bra för den delen, har bara vart hemma med lillkillen min och bästa mamma, toppen, kunde inte blivit bättre!

Men nog med de, måste åka hem idag för jag jobbar måndag, tisdag och onsdag, skulle jobba torsdag istället, men Kajsa vela byta med mig så sure! Har nyss vart på en prommis med Nibo så nu ska jag äta lite frukost och fixa till mig lite. Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela