MATHILDA LINDSTRÖM

JAG ÄR TILLBAKA PÅ BLOGG.SE

Publicerad 2012-04-18 22:39:37 i ALLMÄNT,

Ja men som ni kanske läser nu då, så är jag tillbaka här, jag har märkt att några människor fortfarande går in dagligen på denna blogg, men det är inte därför jag valde att gå tillbaka till blogg.se. Spotlife har nämligen gjort lite förändringar som jag verkligen INTE gillade, så då kände jag att, äh what the fuck, jag går tillbaka till blogg.se and here I'm! Kommer väl fortfarande vara lite dålig på att blogga haha, men ni får kika in ofta och se om de händer något nytt! 

Men en sak kan jag iallafall säga, ni som inte läst detta på spotlife får läsa de nu, min mamma har köpt hund, en liten chihuahua kan man väl säga, 90% chihuahua och 10% pappillon, den är hur gullig som helst och heter Nino, jag har inte hunnit träffa den lilla krabaten ännu, men jag åker ner till Stockholm på fredag till mamma och lillkillen, då kommer vi mysa sönder vill jag lova. Fina lilla pojke!

Kommentarer

Postat av: Matina

Publicerad 2012-04-20 18:39:11

Nej, guu vad söt!!



- Tror inte det, men det kan vara bara jag som är allmänt trög o inte hittar:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela