MATHILDA LINDSTRÖM

TORSDAG

Publicerad 2011-09-08 12:13:52 i ALLMÄNT,

Godmorgon! shit redan torsdag alltså, gud vad veckorna går fort! och jag är så nervös nu, för på måndag då börjar min praktik på Glitter, shit vad ska jag ha på mig, hur ska jag göra med håret osv osv, haha shit jag är verligen jättenervös om jag ska vara ärlig, men skitsamma de kommer gå superbra tror jag.

Eh vaknade för typ 30min sedan, plingade till i telefonen hela tiden för folk skickade sms haha, så då kände jag att det var absolut ingen idé att försöka somna om, så upp och hoppa. Och juste tidigare imorse typ vid 9 tiden ringde dom från Driver också och sa att min körlärare var sjuk idag så min körlektion var inställd, jävla skit.... Nu ska jag börja fixa mig lite oså, sen ska jag ner på stan och möta upp världens bästa Linnea, var så länge sen vi sågs nu, så vi ska ta en lite kaffe på stan och massa snack såklart, ska bli nice!

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-08 13:52:51

jag är sjukt så det blir att stanna inne.. hehe :) planer inför kvällen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela