MATHILDA LINDSTRÖM

MOT STOCKHOLM

Publicerad 2011-09-15 11:07:57 i ALLMÄNT,

Goddagens! nu är allt packat och klart, och bussen går kvart i 12 här ifrån Gävle, hej Stockholm. Ikväll blir det grönan allihopa och ska se älskade Daniel Adams-Ray! Underbart. Eh, blir utgång eller något sen efter skulle jag tro, eller om vi bara går och tar någon öl någonstans och sen imorgon blir det iallafall utgång, men skitsamma, nu har jag inte tid att skriva mer, mormor kommer och hämtar upp mig vilken sekund som helst, så lär skynda mig lite, fatta hur mycket packning jag har med mig alltså haha? Men vi hörs senare. Kameran är med i högsta hugg också, måste komma ihåg och ta en massa bilder i helgen alltså, talk to you later. 

why are you making this so hard?

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-15 15:25:51

jo det är bra med mig! :D haft en bra början på dagen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela