MATHILDA LINDSTRÖM

SÖNDAG

Publicerad 2011-09-18 19:37:26 i ALLMÄNT,

Gick ju som sagt ner på stan idag, fixade lite saker och sen gick jag hem till mormor och fikade och var där och spenderade några timmar, fördrev tiden lite satt säga. Madde kom och hämtade mig sen och vi åkte till ica maxi och handlade lite, och sen hem till henne då hon skulle baka, bakfian själv! Pappa kom och hämtade mig där sen, åkte hem, packade väskan och sen skjutsade han mig till André, är här nu och spenderar väl natten här. 

Imorgon blir det jobb igen, men nu väntas en hel vecka framför mig, sist jobbade jag ju bara måndag tisdag onsdag, men det ska nog gå bra. Plus att på torsdag har hela gallerian fest också, alltså all personal, så då ska jag väl ta mig dit också eftersom jag också är bjuden trots att jag bara är praktikant än så länge, men så de är ju roligt. Men skitsamma, nui vet hur min kväll ser ut, hörs imorgon (förmodligen inte på morgonen) Puss

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-18 20:23:17

jo den var riktigt mysig! :D planer inför ikväll? :)

Postat av: felicia -

Publicerad 2011-09-18 20:48:22

jaha okej =)

kram

Postat av: Sophie "autophoto"

Publicerad 2011-09-19 11:19:02

ja :)



händer idag då?

Postat av: moa

Publicerad 2011-09-19 20:26:06

Svar: Men tusen tack, vad glad jag blir :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela