MATHILDA LINDSTRÖM

MEN JAG VÄNDER OM, ÄNNU EN GÅNG

Publicerad 2011-09-11 01:42:46 i ALLMÄNT,

Har varit hemma hos Madde hela kvällen, stendöd tjej idag faktiskt! Lite bakis osv dårå, eh det blev iallafall kinamat, Madde kom och hämtade mig så åkte vi och köpte käk och sen käkade jag de hemma hos henne, har kikat på tv, lyssnat på musik, massa snack och massa skratt måste jag säga. Vad fan Madde ska jag ta vägen när du flyttar?

Nu är jag iallafall hemma bara och ska väl snart krypa ner i sängen, är sjukt trött faktiskt, och jag hoppas verkligen att de är något smaskigt på tv också, men på lördagar brukar det rent ut sagt bara vara skit på tv, så det visar väl sig. Men vi hörs av imorgon. Puss och Godnatt

Kommentarer

Postat av: candie de oliveira

Publicerad 2011-09-11 17:07:38

orden fastnar halvvägs jag vet inte hur jag bär mig åt , samma gamla visa men vet inte vad de är för låt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela