MATHILDA LINDSTRÖM

I WON'T FLY

Publicerad 2011-09-27 19:04:40 i ALLMÄNT,

Hallå! Jobbig dag idag måste jag säga, jag har varit trött seg och depp bara, kände ju som sagt inte ens från början på morgonen att jag var sugen på att jobba, men jo visst sörru, upp och hoppa bara, dagen är ju över nu, tackar för de och hoppas morgon dagen inte alls är lika seg osv.

Är hemma nu iallafall, och har tryckt i mig lite och käka osv, så nu är man mätt och belåten, fet och glad, nej jag skoja, men mätt iallafall, fan jag äter så jäkla mycket nu för tiden när jag jobbar, då märker jag hela tiden att jag är hungrig, inte fan är de roligt eller! 

3nätet fungerar idag heller idag, har vart nere sen lunch typ, så jäkla segt men jag sa de, tacka gudar för att jag inte har iphonen just nu eftersom den är inne på lagning, jag har ju någon jävla skittelefon just nu som lånetelefon så kan iallafall ändå inte gå in på internet på telefonen, tack gud för att jag inte har iphone idag haha!

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-09-27 19:27:11

SV: Okej! :) Jag slappar lite framför tv:n :)

Är allt bra med dig? :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela