MATHILDA LINDSTRÖM

GIVE ME SUNDAY

Publicerad 2011-09-02 20:21:07 i ALLMÄNT,

Hallådär! Åkte och handlade med mormor idag, sen hoppade jag på stan och gick och kikade lite, och sen hem till henne igen, degade där ett tag, fikade och hade mys, och sen blev det mat, chickenbits och ris, mums! Pappa har åkt till stockholm så skulle jag "äta" hemma så skulle jag inte äta så då käkade jag hos mormor istället. Ner på stan sen och mötte upp Josse  en snabbis, och sen gick jag hem, har fixat mig lite nu, men inget blir som de ska typ, en såndär dålig dagen igen hehe sällan, men i vilket fall som helst, så ska vi hem till Hästan och partaja lite, tror det blir relativt lugnt iallafall, får se vad som händer och sker, men vi hörs imorgon. Ha en toppenfredag alla. Puss

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-09-02 23:59:56

njaa,, same here.. men nu sitter jag hemma hos min pojkvän och tittar TV.. Några planer inför imorgon? :D

Postat av: Sara - FOTO

Publicerad 2011-09-03 12:54:26

sv:Taack, allt bra?(:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela