MATHILDA LINDSTRÖM

FÖRSTA DAGEN PÅ GLITTER!

Publicerad 2011-09-12 19:45:57 i ALLMÄNT,

Hallådär! som ni kanske vet så har jag ju praktik på Glitter mitt inne i stan, och idag var min första dag och det var hur roligt som helst verkligen, toppen, tjejerna som jobbar där är grym också, så detta kan man inte annat än se fram emot att få göra minst tre månader frammåt. Jag jobbar 10-18 varje vardag, vilket betyder att jag inte kommer kunna blogga något under dagarna, så det blir ju lite tråkigt, men ska försöka hinna med att skriva lite på morgonen och sen när jag kommer hem om jag orkar osv såklart. 

Sov hos André inatt också, Madde skjutsade dit mig igår kväll, skönt och sova där också för då kunde jag gå typ 10 minuter innan jag började liksom, hade körlektion idag också, acceleration och hård inbromsning, helvete vad läskigt det var haha, jag var helt skakis i kroppen när jag var klar, helt otroligt haha. Men aja klarade de iallafall, sen blev de McDonalds till lunch och sen jobb igen, mycket nice. Gick lite med Linnea på stan efter jobbet också, bla. in på 3 och lämna in min iphone, så nu kommer jag aldrig mer behöva sen den trasiga jäveln haha, tack och hej, men istället har jag nu en gammal rutten sony ericsson haha, pinsamt fan, ska ha denna i upp till 2veckor frammåt, bläääää!

you talking shit about my new phone? haha suck att ha denna i två jävla veckor...

Kommentarer

Postat av: hanna ♡

Publicerad 2011-09-12 22:11:25

bara chill, själv? :D

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-09-13 10:36:48

Åh va roligt gumman att du trivdes! Jag har oxå jobbat på glitter, fast i valbo och jag trivdes super duper bra! :)

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-09-13 12:40:39

SV: Okej :) Jag gör mig iordning för dagen! ;)

Är allt bra med dig?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela