MATHILDA LINDSTRÖM

FÖRSÖKER INBILLA MIG SJÄLV...

Publicerad 2011-09-26 19:02:10 i ALLMÄNT,

Jag försöker inbilla mig att jag mår bra, att jag inte längre bryr mig, att jag är påväg att gå vidare, att livet är underbart och att jag inte vill ha något med dig att göra.

Men jag kan inte, det är verkligen helt tvärt emot, allt tvärt emot, jag mår inte bra innerst inne, jag bara visar att jag mår bra utåt fast jag egentligen inte gör de, jag bryr mig, jag kommer inte vidare, livet är fan inte underbart heller, och jag vill verkligen ha något med dig att göra, jag vill ha dig vid min sida hela tiden, jag saknar dig så det gör ont i mig. De är nästan så att jag inte vill erkänna de, men det här är sanningen, och de är väl den som ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela