MATHILDA LINDSTRÖM

FÖR EN MINUT SEDAN VAR DU MIN

Publicerad 2011-09-26 00:43:05 i ALLMÄNT,

Hallådär! Fan då hamnade man i säng sent idag igen då, var hemma hos Madde hela kvällen idag och kikade på tv osv, jag dog när han kom på tv:n alltså haha, drömkillen helt klart! eh anyway, cyklade hem sen, och innan jag hann komma hem ringde Janni Jennika och Johan och frågade om jag skulle med till interpool och spela biljard, så ja varför inte tänkte jag, trots att jag var jävligt trött redan då, men aja. Bra slut på kvällen, så kom hem nyss, och nu är jag verkligen död, och jag kommer förmodligen vara död imorgon också på jobbet, hehe inte så speciellt bra kanske, men det är sånt som händer. 

Nu ska jag designa ett eget iphone skal på expert faktiskt, är så hyper om de så måste verkligen göra de NU, fastän jag borde rent ut sagt kasta mig i sängen. Godnatt hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela