MATHILDA LINDSTRÖM

FADE INTO DARKNESS

Publicerad 2011-09-18 13:03:23 i ALLMÄNT,

Godmorgon söndag! Ledsen att jag inte skrev något alls igår, men sånt händer ibland. Tänkte om jag skulle skriva om i lördags, och igårkväll lite snabbt..

LÖRDAG: Då vankades det utgång som jag skrev här på bloggen! Eh, vi sprang runt där hemma som fyra yra hönor, fixade oss hit och dit, drack vin, pumpade musik osv. Tillslut kom vi på att vi var tvungen att dra typ 30minuter senare, så då blev det lite stressigt, skynda skynda! Kom ner på stan till Lobby runt 23 tiden, kö redan då, och då hade dom inte börjat släppt in ännu, men tillslut så, men det slutade med då också att vi fick gå in VIP istället, så gick före alla i kön, mycket nice haha. Kom in och tog en varsin öl oså, stod och snackade en massa, och sen började alla dansa, och då slängde vi oss på dansgolvet vi med. En rolig grej, kändiskåt som man är hah, vi såg: Nicky (big brother, Simon (big brother) Patrik (paradisa hotell) Bobby (mammas pojkar) Nemo (kungarna av tylösand) Peter08 (kissies lillebrorsa) Jason (dj) och hon som var med i första avsnittet utav sol fest bad och oroliga föräldrar eller vad de heter, hon såg vi, så det var ju lite kul att se massa kändisar så haha.

LÖRDAG KVÄLL: Kom hem till Gävle halv 9, åkte hem direkt, fick skjuts utav Maddes mamma, kom hem och tog det lugnt ett tag, sen åkte jag ut till Hille hem till Osten för han fyllde år, där var det några grabbar, så jag blev ensam tjej där men det gör inget, jag hade kul iallafall, sen blev det Interpool med några utav dom, och sen drog jag hem och sov, somnade väl på stört när jag kom hem kan jag tänka mig. 

Nu ska jag ta något att dricka sen ska jag börja fixa mig lite, kanske ska dra mig till mormor en sväng och säga hej, och sno lite fika haha, ska ner på stan en sväng iallafall hade jag tänkte. Talk later!

Madde Linnea och mamma på Grönan i väntan på Daniel.

Kommentarer

Postat av: felicia -

Publicerad 2011-09-18 17:42:17

kul och se han på gröna lund!

najje precis.



ett tips bara sådär om du tål kretik...

Jag själv gillar inte att läsa folk som skriver meterlånga inlägg... DU kanske ska trappa ner på det och nt kanske skriva allt i punktform så blir det roligare att läsa. Ett tips bara. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 09:35:03

HAHA kändisar?!!. typ D-kändisar inte ens de

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela