MATHILDA LINDSTRÖM

CUZ WE MIGHT NOT GET TOMORROW

Publicerad 2011-09-11 12:25:21 i ALLMÄNT,

Godmorgon söndag! Jag är lite trött faktiskt, men jag har sovit som en gud inatt vilket är lite konstigt då att jag är så trött, men fick ju sova ut en sväng iallafall. Imorgon börjar mitt nya liv, och det ska bli så jävla roligt helt seriöst, imorgon börjar min praktik som jag kommer ha från och med imorgon och 3månader frammåt, på Glitter för er som inte vet de. Jag är så oerhört spänd över hur allt ska gå, men jag tror det kommer gå toppen, jag ska gå in för dehär 150% alltså, jag älskar smycken så detta kommer bli grymt, men.. vad ska jag ha på mig, hur ska jag har håret, vad ska jag ha för smycken? gaah haha har ingen aning faktiskt, börjar 10 imorgon också. aja nog med de. 

Vad göra man idag tro? - ska väl sätta igång och fixa mig osv nu kanske, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela