MATHILDA LINDSTRÖM

COULDN'T BE MORE HAPPY RIGHT NOW

Publicerad 2011-09-01 20:17:26 i ALLMÄNT,

Hallådär!
Haft en toppendag idag faktiskt, relativt lugn men ändå nice på något sätt, började med att jag och Sara inte hade något att göra, så hon tog bilen från skutskär, kom och hämtade mig och sen drog vi ut till köpis för att äta glass på ikea haha, eh, va in på köpis en sväng också, kikade lite, men helt plötsligt blir det helt svart på hela köpis, strömmavbrott haha, okej vi går till ikea istället, där fanns det lyse, beställde de jag skulle ha, poff så gick strömmen där också, så fick vänta tills de kom tillbaka igen, då fick jag min glass haha, min magen gillade dock absolut inte den glassen, fick så sjukt ont efterråt... men nu är de mycket bättre. Sara dumpade mig på stan, mötte upp Lollo som slutade klockan 5, drog oss til Mingel och tog en fika där, (så länge sen jag fikade med min lilla tös nu) Madde kom förbi och sa hejdå också eftersom hon åker till Götebort idag (eller hon är påväg nu) och kommer hem på söndag, så att så har min dag varit, på något sätt asbra hihi. 
JUSTE!!!! söndagens grej som jag skrev om igår, nu är det klart och vi åker till Stockholm på söndag runt 5 tiden, jag Madde och Vendela, Adam Tensta ska nämligen ha en liten gratis konsert där och spela för att det har typ brunnit ner någon grej där, och det bästa av det bästa, DANIEL ska spela!!!!!!!! så jag kan nog inte bli mer glad än vad jag är nu, Madde ringde och sa att Vendela hade skaffat fram en bil, fan så jävla viktigt, usch jag är så glad nu så jag skulle kunna hoppa runt i hela lägenheten! Kommer hem på söndag natt redan, kommer bli grymt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela