MATHILDA LINDSTRÖM

ÄR DET NU, NU SOM DET TAR SLUT?

Publicerad 2011-09-25 18:24:10 i ALLMÄNT,

Tjabba!!! bakis som FAN idag måste jag säga, eller till en början på morgonen var det ganska lugnt, ont i huvudet och törstig bara, cykla ner på stan en sväng, va in på jobbet en sväng också och sa hej till Elin för jag visste att det var hon som jobbade, och där small de till, ögonen snurrade på mig, jag började må illa som fan, kallsvettas och allt vet vad, fan vad dåligt jag mådde alltså, så cyklade hem till mormor sen också, låg där i soffan och degade, och sen blev det lite mat där också, tror jag blev en aning lite piggare då faktiskt, är hemma nu, pappa har också kommit hem nu, så ska väl kanske snart dra mig till Madde eller något. Får se hur jag gör. 

Juste ikväll kl 20.00 på 1an är de Moraeus med mera, där bla Daniel Adams-Ray ska vara med, så självklart ska jag kolla haha, fina killen min du ;) eh, fick en tidning utav pappas tjej också, som hon hade hemma, en heminredningstidning, där de bla var "hemma hos Adam Tensta" så har suttit och kikat lite på de nu, kanske ska ta med den hem till Madde så hon får kika, glad tjej kommer hon bli då skulle jag tro haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela