MATHILDA LINDSTRÖM

ANONYM

Publicerad 2011-09-23 19:28:46 i ALLMÄNT,

Just precis, D-kändisar var det ja! 
kan ju säga såhär, jag skiter fullständigt i det om jag ska vara ärlig, tycker det alltid är roligt iallafall, och du som skrev detta, har du ens ett så tråkigt liv att du orkar alltså sätta dig ner, läsa min blogg, skriva en kommentar om att jag har sett några a b c d kändisar eller vad fan dom nu är, skriva en kommentar om de, sköt ditt du så sköter jag mitt. Vafan, alltså jag blir så jävla less på sånt där, och anonym dessutom? stå för vem du är istället! och dessutom, lägg energi på något annat, om de i min blogg och de jag skriver stör dig, GE FAN I OCH LÄSA DE DÅ! :)

Kommentarer

Postat av: matilda borgström

Publicerad 2011-09-23 19:36:07

svar: jag ska kolla på idol och sånt mysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela