MATHILDA LINDSTRÖM

YELLOW DIMONDS

Publicerad 2011-10-30 12:24:35 i ALLMÄNT,

Goddagens! söndag idag, tråkigt jävla söndag som man alltid brukar skriva, går in på vilken blogg som helst typ, alltid seg söndag liksom, men det är skönt de också ibland, bara slappa innan jobbet som kommer dan innan. Men skitsamma nog med de, Madde ringde och väckte mig för ett bra tag sen nu, upp och hoppa och börja fixa mig, är klar nu och ska gå till willy's en sväng, sen åkte jag Madde och Iza ut till Hille och hämtar upp Josse, sen drar vi mot Lager 157, en liten roadtrip såhär på söndagen, nice! Får se när vi kommer hem, men vi hörs sen, ska försöker få lite bilder också, nu börjar bloggen bara bli text igen, hehe sorry...

Kommentarer

Postat av: A D E L I N A

Publicerad 2011-10-30 16:45:27

hej! Var gärna med i min foto-tävling. Kika in på min blogg för att få reda på mer! KRAM! :)

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-30 20:22:51

inte så mycket.. det har varit helt okej! haha :) hur mår du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela