MATHILDA LINDSTRÖM

WHY SHOULD I LET YOU GO?

Publicerad 2011-10-06 23:48:09 i ALLMÄNT,

TJABBA! Torsdag idag, fredag imorgon, helvetes jävla fitt-fredag, för en gångs skull vill jag VERKLIGEN INTE ha fredag, jag hatar verkligen att åka bil med andra, att köra själv är inga problem, men att åka med någon annan, fyfan säger jag, hur mycket jag än litar på den som kör, så är jag livrädd verkligen, jag trycker fötterna som om de vore jag som kunde bromsa, och imorgon ska jag ha halkbanan kl 7 på morgonen............ jag vill inte, jag vill inte jag vill VERKLIGEN INTE. aja nog med de, jag har förträngt de flera gånger denna veckan, men nu är dagen här och det måste göras för att jag ska få de där jävla körkortet så nu ska de fan göras och klarar jag de inte, åt helvete med livet isåfall. 

Men nu, haha skitsamma. Gick bra och jobba idag, jävligt trött och seg, hela dagen var seg. Sen var jag ju hos tandläkaren idag, haha åt helvete med de också, hade tandsten, och var allt utom skönt att ta bort, shit vad ont det gjorde, direkt när hon sa att jag hade de, och att vi skulle ta bort de, jagbah: nej shit, Iza säger att det gör skitont,allt gick bra och hon fick bort de, men satan vad ont det gjorde... blää! Åkte till ikea direkt efter jobbet, köpte gardiner, blommor och krukor till rummet, plus galgar, allt i vitt, hela mitt rum är helt vitt, så mysigt! 

Nu ska jag försöka, ha det toppen om jag dör haha, eller ha det toppen iallafall. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela