MATHILDA LINDSTRÖM

WHAT I'M DREAMING ABOUT

Publicerad 2011-10-21 09:15:50 i ALLMÄNT,


Tröja Indiska Jeans GinaTricot Accessoarer Glitter

Godmorgon! sorry för att jag inte uppdaterade någonting igår, men jag jag jobbade först sen gick jag till hemmakväll och var där och snackade massa strunt med Lollo medans hon jobbade, och sen kom Madde och hämtade mig så åkte vi hem till Iza en snabbis och sen gick vi hem till Madde och kikade på tv hela kvällen, kom hem och var skittrött så då kastade jag mig i sängen direkt och kikade på ett avsnitt av gossip girl sen somnade jag ganska så snabbt så. Men idag tar vi nya tag, har fixat mig nu och ska snart börja röra mig mot jobbet, blir en promenad idag också. Ska för den delen luncha med pappa idag också, han åker till stockholm idag direkt efter jobbet så hinner inte träffa honomn nå mer idag eftersom jag slutar senare än vad han gör, så lunch med han idag, perfekt eftersom jag inte har någon matlåda idag, skulle få en av Madde men glömde ta med den, men nu löste de sig iallafall så. Men nu ska jag fixa de sista, hörs sen. Vad händer ikväll förresten? :)

Kommentarer

Postat av: nermina

Publicerad 2011-10-22 19:02:37

hejsan! såg på joeii.blogg.se att du är intresserad av att köpa fjällräven down parka jacka. har en precis likadan, storlek xxs, färgen är svart, hör av dig på facebook nermina nukicic zahirovic!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela