MATHILDA LINDSTRÖM

TISDAG | HEMMA FRÅN JOBBET

Publicerad 2011-10-11 13:51:09 i ALLMÄNT,

Hejsan Hoppsan! Imorse när klockan ringde, gick jag upp, men jag kände att nej usch, denna dag började absolut inte bra, hade ont i magen och fasen, så kände direkt att nej, idag blir jag hemma, jobba med ont i magen funkar inte, inte för mig iallafall, har haft problem med magen förrut, dock har de kaske handlat om mat då, och nu äter jag ju bra, men jag kände att nej idag blir jag hemma, och det var inge problem antar jag. Men imorgon ska jag jobba iallafall, om jag inte vaknar ännu värre imorgon dvs då, men har varit vaken ett tag nu och det känns lite bättre, men jag är typ öm i magen känns de som, men som sagt förmodlligen jobb imorgon. 

Dagen bjuder väl inte på något speciellt idag, blir bara hemma idag. Solen skiner ute också, så det var ju lite synd haha. Men nu ska jag hoppa in i duschen osv, kanske ska färga håret och försöka mig på ögonbrynen igen, bara hålla tummarna att dom inte blir blåa denna gång haha.

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-11 22:24:35

kul ju! själv måste man plugga till alla 5 prov! :/ hoppas du haft en bra tisdag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela