MATHILDA LINDSTRÖM

TISDAG 4 OKTOBER 2011

Publicerad 2011-10-04 09:02:52 i ALLMÄNT,

Godmorgon! alarmet ringde runt 8 tiden, men jag vela verkligen inte kliva ur sängen haha, dötrött och vela bara mysa kvar i sängen, men så blev det inte, utan upp och hoppa och började fixa till mig nästintill på en gång, nu är jag klar och ska börja röra mig mot arbetsförmedlingen och hoppas på att dom är duktiga idag, för de mesta suger dom, helt konstiga, men idag håller vi tummarna, ska dit och snacka lite, och sen ska jag direkt sticka till jobbet, så vi hörs senare när jag kommer hemm ikväll, juste, Idag kommer Iza hem till Gävle också, så ska träffa henne idag, mums haha! Hörs senare. Puss ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela