MATHILDA LINDSTRÖM

THIS IS KILLING ME

Publicerad 2011-10-17 21:23:36 i ALLMÄNT,

Hallådär! Dagen har varit lång, åt helvete, ni vet ibland kommer man in i små svackor typ, allt känns vekrligen bara skit typ, är helt klart i den svackan nu, massa shit, och plus idag så va jag med Linnea en sväng efter jobbet på stan, när jag ska cykla hem, så har bakhjulet totalt låst sig, går inte att göra ett skit, och jag har sån tur att jag har så underbara vänner så Linnea och Nille skjutsade hem mig så jag slapp gå. Men imorgon lär man gå till jobbet och gå hem, jippi not! Åh åt helvete med allt just nu verkligen. 

Skitsamma, orkar inte sitta här och skriva massa skit bara, ska lägga mig nu och kolla på gossip girl och somna så fort jag kan, för jag har så jävla ont i huvudet, nej men gud oväntat att de också kom, bläää!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela