MATHILDA LINDSTRÖM

THIS IS KILLING ME SO BAD

Publicerad 2011-10-27 23:41:25 i ALLMÄNT,

TORSDAG! och det var clubbkväll idag på stan, från 18.00 till 21.00, jag började 11 istället idag och slutade kl 19, därför att jag vela vara med en sväng på clubbkvällen, dock var det inte så mycketr folk som man hade hoppats på men ändå, de var roligt. Har träffat på en massa roligt folk idag, fått en redig jävla skrattattack och allt vet vad, men en bra dag har det iallafall varit måste jag säga. 

Gick runt lite på stan efter jobbet och kikade med Madde, men alltså jag har inget sug längre utav att gå på stan, jag går till den affären jag ska handla något om jag nu ska göra de, annars orkar jag inte haha, ganska bra faktiskt? Men nu blir det absolut inget mer shopping, denna månad, ska ju dessutom börja göra naglar igen på måndag, och jag längtar så sjukt jävla mycket efter de. 

Men nu ska jag slänga mig i sängen och kika ett gossip girl avsnitt som vanligt haha, har kommit in i att jag verkligen måste se ett avsnitt innan jag somnar, oavsett vad klockan är, stört men så är de. Hörs imorgon. Godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela