MATHILDA LINDSTRÖM

THATS WHY I'M HERE TONIGHT

Publicerad 2011-10-09 14:49:54 i ALLMÄNT,

Heeeej! Tråkig söndag idag, men denna kommer nog bli bra ändå ska ni se, ska ner på stan nu snart med Iza och kika runt lite, sen får vi se vad resten utav dagen bjuder på. Ska iallafall kika Moreus med flera ikväll på 1an kl 20.00 för då är Adam Tensta med, sist jag kollade var ju Daniel med och denna gång blir det Adam, mycket trevligt. 

Gårdagen lite snabbt då, åkte hem till Josse först och förfestade lite, jag Iza Josse Cajsa Tobbe Hästen Bubblan och Carlsson, sen runt halv 11 började jag och Iza röra oss mot Goya för att kika på en modevisning som Make up Store hade anordnat, och det var väl faktiskt rätt bra om jag ska vara ärlig. Sen hem till Josse igen och sen blev det interpool senare på kvällen, och det var väl också trevligt, träffade lite roligt folk också, sen blev det lite käk på frasses påvägen hem med Iza och Cajsa, shit vad dyrt de är där alltså, en sån där lite hamburgare (cheesburgare på donken) ni vet en sån, 25kr tror jag den kostade, hallå råna en lite till när ni ändå är på gång liksom? sen ropade sängen! 

Alla modeller + alla från Make up Store på scenen.

Min fina vän.

Bubblan Tobbe och Cajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela