MATHILDA LINDSTRÖM

TELL ME THAT YOUR SORRY

Publicerad 2011-10-24 23:17:32 i ALLMÄNT,

Hallådär. Idag var de en så jävla seg dag på jobbet haha, fanns knappt något att göra och det var måndag, och dagen innan löning, dvs inga folk alls! så jag fick gå runt 5 tiden, gick en snabbis på stan med mina kära vänner, och sen åkte vi hemmåt, alla hem till var och en, och sen åkte vi hem till Josse och kikade på film, sen hemmåt, jag och Iza har har en förjävla massa deeptalk nu på kvällskvisten, skönt som fan, men tammefan blir det inte bättre trots att man lättar på sig och pratar ut, nej varför ska de vara bra när de kan vara dåligt?

Hemma nu iallafall, och ska lägga mig strax, kika ett avsnitt av gossip girl och sen sova, hoppas alla haft en bra dag. Juste höll på och glömma de, har bokat tid för att börja göra naglar igen, på måndag nästa vecka kl 16.00, fan vad jag har längtat, nu kommer mina förmodligen svarta fina långa naglar tillbaka igen, gaah i'm so happy! En sak i livet som känns jävligt bra, + mina fina vänner och mina underbara föräldrar. Godnatt 

Vårat fina smyckesskrin som vi fått in på jobbet nu, 299kr. Så jäkla snyggt är det!

Kommentarer

Postat av: ELIN

Publicerad 2011-10-25 08:22:16

Neeeej mathilda! "sometimes it hurts insteAd" !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela