MATHILDA LINDSTRÖM

TAKE ME TO WONDERLAND

Publicerad 2011-10-14 09:27:13 i ALLMÄNT,


Tröja VeroModa Halsband Glitter Klocka Glitter Jeans GinaTricot Ringar Guldfynd m.m

Godmorgon! Fredag idag, hur härligt är inte det då? Älska fredagar alltså!
Mormor kommer och hämtar mig typ 20 i 10, hon ska skjutsa mig till jobbet så jag slipper gå, jag ska ju till Stockholm dirket efter jobbet, så då kan jag inte cykla till jobbet, och orkar verkligen inte gå heller, så då är hon snäll och skjutsar mig. Gud vad skönt det ska bli att komma bort över helgen och tänka på annat, umgås med världens bästa mamma, som jag saknar så jäkla mycket. Känner på mig att helgen kommer bli underbar. Men nu ska jag fixa och packa det sista, datan åker med till Stockholm, så vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela