MATHILDA LINDSTRÖM

SOLEN SKINER, MEN SVINKALLT

Publicerad 2011-10-16 10:52:03 i ALLMÄNT,

Godmorgon! Solen skiner idag, men sjävklart är de svinkallt ute ändå, fan jag hatar hösten, visst att det är fint blablabla med alla löv osv men så jobbigt, kallt och jävligt. aja nog med de, mamma väckte mig idag, stackarn, hon har en framtand som har varit lös osv, och inatt vaknade hon utav att den har gått av, så hon måste till akuttandvården idag, hon fick tid idag halv 2, men jag tycker så synd om henne nu, liksom hon har ju redan så mycket problem annars nu runt om kring, och nu kommer detta, uscha! och jag åker hem idag också, skulle vara så skönt att vara kvar ett par dagar till, men de går ju som sagt inte...

men aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa till mig lite, kanske inviger de nya halsbandet idag, hehe vem vet! Hörs senare, puss och kram denna kalla söndag.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-10-16 19:32:42

Vilket fint hår du har

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela