MATHILDA LINDSTRÖM

PLEASE LET ME KNOW

Publicerad 2011-10-19 09:15:17 i ALLMÄNT,


Tröja Weekday Jeans GinaTricot (har ingen bra kläddag idag, eller inget blir som jag vill idag) 

Godmorgon! Idag är de onsdag, och imorgon fredag och det betyder att dagen efter de är fredag, och det betyder helg haha, underbart! Idag jobbar jag med bästa Elin, vilket ska bli kul! Får se om de finns något mer att göra idag än vad det fanns igår haha, annars vore de lite tråkigt måste jag säga. Ska strax dra mig till jobbet, måste gå idag också, buhu vill ringa mormor och kolla om hon kan skjutsa mig men de tror jag inte att hon vill/orkar, men ah jag orkar verkligen inte gå i detta kalla väder men jaja. Pumpar musik och fixar mig just nu, så vi hörs sen när jag slutar osv, Puss och Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela