MATHILDA LINDSTRÖM

I WANT YOU TO TRY

Publicerad 2011-10-10 23:06:28 i ALLMÄNT,


De översta är nytt. Tack bästa Elin, blev toppen! :) 

Hallå hallå hallå! jobbet gick bra idag, lång dag faktiskt fast ändå inte haha, hur man nu kan säga så men ah. Blev lunch hemma hos mormor, och sen efter jobbet åkte jag direkt hem och käkade med pappa, och sen kom Iza och hämtade mig så åkte jag och hon hem till Elin (på min jobb) var där ett tag, hon har en sån där pistol grej som man tar hål i örat med, så fick ett litet hål utav henne och sen blev det kortspel och lite fika. Åkte sen till donken och käkade lite där, så ja, ett mycket trevligt slut på måndagen såhär måste jag säga. 

Nu är jag bara hemma, och ska strac hoppa i säng och försöka sova, haha juste inatt drömde jag, eller jag brukar typ vara lite vaken, alltså jag sover halft och sen drömmer jag, och jag känner att jag vill vakna , att jag skriker men att de inte kommer något ljud liksom, och sen pang vaknar jag och gallskriker typ haha, inatt blev det så, jag drömde att de gick något djur på mitt ansikte, och lät typ eh eh eh haha, och jag skrek men visste att de inte kom ut något ljud liksom, sen pang vaknade jag haha, helt skumt, får skitofta så, ingen annan som brukar få så? eller är de jag som är crazy kanske? Aja godnatt på er, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela