MATHILDA LINDSTRÖM

I HUVUDSTADEN

Publicerad 2011-10-14 23:30:44 i ALLMÄNT,

Hallådär! Resan till Stockholm gick superbra, dock att jag har så värdelös data att jag inte ens kan kolla på två hela avsnitt utav Gossip Girl utan att datan laddar ur, så jävla dåligt batteri så de är sjukt, varje avsnitt är inte ens en timme, så kan liksom inte ens kolla två timmar på den utan att den dör, tacka gudar för om man hade en Mac du....

Mamma kom iallafall och mötte mig när jag kom fram, gud vad underbart det ar att krama om henne igen! Vi gick sen till Max för lite mat i magen och fasen vad gott det var, sen bar de iväg hemmåt, just nu bor mamma i Tyresö så ni vet. Kikade lite på idol idag, vela se när André sjöng Daniel Adams-Ray med LillaLady, men de gick ju rent ut sagt åt helvete de, allt på idol idag sög förrutom Amanda F, fan alla glömde bort texten, märks att de bara är småbarn med i år, tacka vet jag dock Roshana, hur kunde svenska folket rösta ut henne? Ni är ju helt crazy som rösta ut henne måste jag säga, men nog med de nu haha. Har tagit oss ett glas vin jag och mamma också, men båda är skittrött så vi ska snart krypa ner i sängen, min underbara säng är dock inte här, utan inatt eller rättar sagt i helgen ska jag få sova i världens hårdaste säng, med andra ord Tempus, hur fan ska detta gå? Aja imorgon gör vi stan iallafall. Godnatt på er, saknar er där hemma! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela