MATHILDA LINDSTRÖM

I DON'T BELIVE IN FAIRYTALES

Publicerad 2011-10-12 21:46:39 i ALLMÄNT,

Tjabba! Idag på jobbet hände de något intressant måste jag säga, brandlarmet fick på hela jäkla gallerian, det brann tydligen lite inne i en butik, så alla behövde utrymma byggnaden, men allt gick bra och vi fick komma in cirka en halv timme efter så. Dagen har gått både bra och fort, så det var ju nice. Åkte hem direkt efter jobbet och käkade och sen kom iza och Madde och hämtade upp mig och sen åkte vi ut till valbo en sväng, hälsade på Linnea också en sväng, och gick runt och kikade lite. Är hemma hos Madde nu och kikar på Grey's Anatomy, hur grymt är de inte då? Ska dra hem efter detta också, blir nog en tidig kväll skulle jag tro, ska försöka lägga mig typ direkt när jag kommer hem, får se hur nu det går haha, hörs kanske mer senare, annars imorgon, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela