MATHILDA LINDSTRÖM

GREY'S ANATOMY

Publicerad 2011-10-05 23:37:42 i ALLMÄNT,

Hello Hello! Jobbet gick bra idag, 10 till 18, så på slutet blev jag jäkligt trött alltså, blir faktiskt ganska långt liksom och speciellt när man inte är så van att hålla igång så mycket som mangör när man jobbar hela dagen, plus att jag får så jävla ont o fötterna, har tyvärr inga riktiga rejäla skor att ha på jobbet, och vill inte ha nå fula sportskor liksom, men aja. 

Eh, direkt efter jobbet åkte jag hem, kastade i mig mat, och sen kom Iza och Madde och hämtade mig, ut till ikea direkt, där Iza handlade lite saker till rummet, jag skulle köpa gardiner och lampskärmar, men inte gick det eller, måste veta hur höga mina fönster osv är, så lär åka dit en annan dag eller så, vitt vitt vitt ska allt i rummet vara, hehe. Åkte sen hem till Madde och kikade Grey's Anatomy som började idag, var kvar ett tag där efter de var så slut sen blev de en promenad hemmåt, hemma nu och ska lägga mig nu så jag orkar upp imorgon, kommer vara död alltså. Ska dessutom till tandläkaren vid 1 imorgon, åh vad drygt. Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela