MATHILDA LINDSTRÖM

BUT I BELIVE IN YOU AND ME

Publicerad 2011-10-13 09:27:06 i ALLMÄNT,


Halsband Glitter Tröja H&M Jeans GinaTricot Armband Glitter

Godmorgon! Har fixat mig och så nu, så ska strax hoppa på cykeln och cykla iväg till jobbet, ser verkligen inte fram emot att hoppa på cykeln i detta kyliga väder, shit vad kallt de är ute alltså! Shit, öronen fryser till is, näsan rinner och usch vad jag hatar denna kyla, bläää! Hoppas på en bra dag idag, men det tror jag nog. Iza och Madde kommer nog ner på lunchen så då ska jag träffa dom en sväng, sen får vi se vad resten utav dagen bjuder på. 

Hur fan kunde jag? och ändå vet jag att jag skulle göra de om och om igen...

Kommentarer

Postat av: maddis

Publicerad 2011-10-13 22:57:22

finis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela