MATHILDA LINDSTRÖM

1 OKTOBER 2011

Publicerad 2011-10-01 12:08:45 i ALLMÄNT,

Oj herregud, idag är det 1 oktober, helt sjukt vad tiden går fort nu för tiden, känns som att ju äldre men blir, desto fortare går tiden, nu vet jag ju inte riktigt om de är så men känns som så iallafall haha wierd?

Eh, igår somnade jag halv 10 - 10 tiden, jag hade så jävla ont  huvudet och var så sjukt trött så slocknade direkt när jag la mig, vaknade 11 typ idag, så har sovit typ 12 timmar inatt, så nu hoppas jag att jag är utvilad osv. Håller på och fixar mig och ska senare iväg till köpis med Madde en sväng, och sen blir det nog fest med iallafall Sara ikväll, de ska bli nice, men vi hörs lite senare. Puss och Kram

Kommentarer

Postat av: Blerina MUQA

Publicerad 2011-10-02 13:51:13

jag mår bra.. Det är lite bättre med foten :)

Postat av: Sara - FOTO

Publicerad 2011-10-02 16:19:05

sv:Okejokej, jag har spelat hockey o ska snart ner o spela innebandy (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela